Roarrr!
About Links Entries


Selamat Tinggal Kawan-kawan !
Isnin, 4 November 2013 | 6:35 PG | 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم 
In the name of Allah, the Most Gracious and the Most Merciful. 

ASSALAMUALAIKUM

                                   Kita perlu redha dengan semua takdir Allah. Ya, itulah yang saya buat untuk meninggalkan semua kawan-kawan saya di sekolah itu. Hmm, sangat menyedihkan hati untuk meninggalkan mereka. Tapi, demi cita-cita yang tinggi terpaksa tinggalkan mereka. InsyaAllah, jika jodoh sebagai kawan kita panjang, kita akan jumpa selalu. Amin. 

Kita perlu sabar dengan perangai kawan-kawan kita. Kawan-kawan 2013 saya, kita perlu bersabar dengan perangai kawan-kawan 2014 kita ya. Ingat tuh. Jangan selalu bergaduh dengan dia. Kita dah masuk sekolah menengah dah bukan sekolah rendah lagi. Jangan selalu fikir pasal cinta sangat ya. Ingat pelajaran sikit. 

Akan ku doakan kesejahteraan kamu kawan-kawan 2013. Kamu jangan lupa saya ya. Selalu lah telefon saya. Jika dah dapat kawan baru tuh jangan lupa saya ya. Jaga kawan baru kamu tuh elok-elok macam mana kamu jaga saya elok-elok. Jangan pernah lupa saya okay? Boleh janji x? Janji ya. Saya akan janji xkan lupakan kamu semua. InsyaAllah. Buat baik-baik dengan kawan baru nanti. 

Kepada SASAFF, jangan lupa geng kita ya. Jangan berpisah. Kalau korang sekolah jauh dari Kuantan, bagitahu aku ya. Aku akan selalu ingatkan korang. Aku akan rindu korang selama-lamanya. Terima kasih untuk segala-galanya. Terima kasih banyak-banyak.

-kalau saya ada terkasar bahasa, maafkan saya ya. Assalamualaikum.


Older Post
Selamat Tinggal Kawan-kawan !
KNOW ME


Assalamualaikum! Milik Allah selamanya.

Chit Chat!


Put your cbox code here!

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It